Alla inlägg den 29 januari 2014

Av Lia - 29 januari 2014 18:59

Det var en person som undra om jag kunnde visa mina favorit låtar och här är dom och jag hoppas att ni fölar dom. Men vi ses i nästa inlägg. Vi syns i nästa inlägg. #spotify #musik # music #likeforlike #ilovemusic #ilovethissongs

Av Lia - 29 januari 2014 18:38

Det här är mina favorit nagellack det är 6 st dom är jätte fina. Tyvärr så vet jag inte priserna för jag har fått några i julklapp och dom andra var det jätte längesen jag köpte dom. Längst ner så är det Nordic cap den glittriga är i nummer np25 , den vita är i nummer np13 och den starka av Nordic cap är den blåa som är i nummer np30. Nu går vi till e.l.f Den röda är i nummer fire coral och är så fin sen så har vi den guld glittriga som är i nummer gold star och tråkar jätte snabbt men sist inte minst så har vi den ljus bruna i nummer nude. Och det var allt för mig och vi ses i nästa inlägg.

Av Lia - 29 januari 2014 16:00

Jag tänkte berätta min dag fast kortfattat. Jag vaknade och var sjukt trött ville inte gå till skolan och sen så ska men ha prov som igen ville ha i klassen. Och hur gick det hhhe hmm det kan vi ta en annan dag. Och sista lektion var det music och det var gött. Och just nu så är jag hemma hos Ronja. Vi ses i nästa inlägg!?

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


MAKEUP BY LIA
Jag är en tjej är snart 12 år som gillar dans och snowboard. Denna blogg kommer handla om mig och mina intressen. Kul om ni vill följa mig :)

Fråga mig

13 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<<
Januari 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards